contact companie Distrigaz Sud Retele

Contact

În această secțiune regăsești datele de contact ale companiei pentru toate Birourile Recepție Clienți, precum și formularul de contact online pentru solicitări diverse.

De asemenea, echipa Distrigaz Sud Rețele este la dispoziția ta pentru orice semnalare sau informare privind siguranța și continuitatea în alimentarea cu gaze naturale.

Urgențe gaze

Non Stop

Suntem disponibili în permanență și preluăm apelul tău atunci când trebuie să ne semnalezi o situație de urgență: miros de gaze naturale, lipsă gaz sau lipsă a presiunii în alimentarea cu gaze naturale etc.

  • Apelează gratuit numărul de telefon: 0800 877 7780800 877 778
  • Apelează numerele de telefon, taxabile conform operatorilor de telefonie: 021 9281021 9281 031 9031031 9031

Informații

Call Center


Luni – Vineri

08:30 – 20:00

  • Apelează, oricând ai nevoie de informații, numărul de telefon, taxabil conform operatorului de telefonie: 021 9376021 9376

Contactează-ne online

Adresa
Codul locului de consum (CLC) se regăsește pe factura ta sau pe Avizul Tehnic de Racordare (ATR)
Codul client se găsește în documentul de plată emis de către Distrigaz (nota de plată sau factură).
Detalii identificare
Variante de restituire
Titular mandatTitular Cont
Adresa de restituire
Cont IBAN

Birouri Recepție Clienți

Află adresa și programul Biroului Recepție Clienți care te interesează.

În data de 24 Iunie 2024, Birourile Recepție Clienți & Registraturile din țară vor fi ÎNCHISE.

      ePortalDGSR

      Depune online, simplu și rapid, prin ePortalDGSR, cererea de racordare la sistemul de distribuție, solicitarea pentru modificarea instalației de utilizare, cererea pentru eliberarea diverselor avize, solicitarea pentru punerea în funcțiune a instalației de utilizare sau fișele de verificări și revizii pentru portofoliul tău de clienți.

      ePortalDGSR
      Urgențe Call
      Center