stiri DIstrigaz Sud Retele

Știri

investiții Distrigaz Sud Retele investiții Distrigaz Sud Retele

Investiții de 530 milioane de lei în anul 2023

Distrigaz Sud Rețele a realizat în anul 2023 investiții totale în rețeaua de distribuție a gazelor naturale în valoare de 530 milioane de lei pentru a răspunde celor două obiective majore ale companiei: exploatarea în siguranță a sistemului de distribuție și dezvoltarea infrastructurii de gaze naturale.

Acestea au fost direcționate prioritarîn modernizarea sistemului de distribuție, prin înlocuirea conductelor din oțel cu cele din polietilenă (cu parametri tehnici superiori și o durată de viață mai mare), și în extinderea acestuia, prin racordarea de noi clienți.

Citește mai mult

Compania îmbunătățește sistemele informatice

În perioada 1 – 22 ianuarie 2024, se vor derula lucrări de actualizare și îmbunătățire a sistemelor informatice ale companiei. Astfel, în intervalul menționat, vor exista limitări și indisponibilități temporare în procesarea solicitărilor din partea clienților, partenerilor și furnizorilor, iar anumite funcționalități nu vor putea fi utilizate. În perioada cuprinsă între 1 – 22 ianuarie […]

Citește mai mult
ePortalDGSR ePortalDGSR

ePortalDGSR portalul tău digital

Distrigaz Sud Rețele a digitalizat serviciile oferite clienților, mandatarilor și furnizorilor săi pentru
simplificarea procesului de interacțiune cu aceștia, compania fiind primul operator de distribuție a
gazelor naturale care a implementat ePortalDGSR, un portal electronic prin intermediul căruia pot fi
accesate o serie de funcționalități disponibile online

Citește mai mult
sedii moderne Distrigaz Sud Retele sedii moderne Distrigaz Sud Retele

Sedii moderne destinate clienților

Distrigaz Sud Rețele are unele dintre cele mai moderne sedii pentru Birourile Recepție Clienți și Registraturile sale din teritoriu. Acestea sunt amenajate modern, conform identității de brand, iar clienții au acces la cele mai noi servicii digitale implementate: sistemul informatic de gestionare a fluxului de clienți, sistemul de colectare feedback, precum și aparatele de tip Self Service pentru scanarea și depunerea neasistată a documentelor.

Citește mai mult
Urgențe Call
Center