Compania îmbunătățește sistemele informatice

În perioada 1 – 22 ianuarie 2024, se vor derula lucrări de actualizare și îmbunătățire a sistemelor informatice ale companiei.

Astfel, în intervalul menționat, vor exista limitări și indisponibilități temporare în procesarea solicitărilor din partea clienților, partenerilor și furnizorilor, iar anumite funcționalități nu vor putea fi utilizate.

În perioada 1 – 22 ianuarie nu vor fi disponibile următoarele:

  • secțiunea de plată online din cadrul ePortalDGSR și site-ului distrigazsud-retele.ro;

  • terminalele de încasare cash din cadrul Birourilor de Recepție Clienți;

  • funcționalități din cadrul ePortalDGSR precum: depunerea de solicitări de racordare, cereri pentru eliberarea avizelor de amplasament, traseu și principiu și punere în funcțiune a instalației de utilizare a gazelor naturale.

Plățile efectuate în acest interval, prin mijloace alternative față de cele menționate mai sus, vor fi procesate și vor deveni vizibile în sistemele companiei, după data de 22 ianuarie 2024.
Solicitările clienților vor putea fi înregistrate pe canalele de comunicare: Registratură și Birourile Recepție Clienți, dar nu vor fi eliberate documentele de plată aferente.

În perioada 12 – 22 ianuarie nu vor fi disponibile următoarele:

  • formularul de contact online din site-ul distrigazsud-retele.ro;

  • linia telefonică dedicată transmiterii indexului autocitit (0800 800200);

  • modulul dedicat furnizorilor de gaze naturale din cadrul ePortalDGSR;

  • secțiunile de fișe și verificări revizii și transmiterea indexului autocitit din cadrul ePortalDGSR.

În perioada cuprinsă între 1 – 22 ianuarie

Utilizatorii sistemului de distribuție: clienții finali, solicitanții, partenerii, operatorii economici și mandatarii cu care Distrigaz Sud Rețele colaborează vor avea la dispoziție mijloace alternative de comunicare.

Mijloace de comunicare alternative:

  • Call Center 021 9376, de luni până vineri, în intervalul orar 08:30 – 20:00;

  • Adresa de e-mail: contact@distrigazsud-retele.ro;

  • Birourile Recepție Clienți și Registraturile;

  • Pentru urgențe tehnice de gaze naturale (incendii, explozii, miros de gaze, lipsă accidentală de gaze etc.) consumatorii pot apela, în continuare, Serviciul Urgențe Gaze disponibil non-stop: 0800 877778. 

De asemenea, utilizatorii sistemului de distribuție: furnizorii de gaze naturale sau clienții finali care au încheiat în mod direct un contract de distribuție a gazelor naturale cu societatea noastră vor avea posibilitatea de a ne transmite solicitările la adresa de e-mail dedicată.

contractedistributie@­distrigazsud-retele.ro.

23/08/2023
ePortalDGSR portalul tău digital
Distrigaz Sud Rețele a digitalizat serviciile oferite clienților, mandatarilor și furnizorilor săi pentru simplificarea procesului de interacțiune cu aceștia, compania fiind primul operator de distribuție a gazelor naturale care a implementat ePortalDGSR, un portal electronic prin intermediul căruia pot fi accesate o serie de funcționalități disponibile online
Citește mai mult
ePortalDGSRePortalDGSR
21/08/2023
Sedii moderne destinate clienților
Distrigaz Sud Rețele are unele dintre cele mai moderne sedii pentru Birourile Recepție Clienți și Registraturile sale din teritoriu. Acestea sunt amenajate modern, conform identității de brand, iar clienții au acces la cele mai noi servicii digitale implementate: sistemul informatic de gestionare a fluxului de clienți, sistemul de colectare feedback, precum și aparatele de tip Self Service pentru scanarea și depunerea neasistată a documentelor.
Citește mai mult
sedii moderne Distrigaz Sud Retelesedii moderne Distrigaz Sud Retele
19/08/2023
Investiții de 555 milioane de lei în anul 2022
În ciuda unui context de piață dificil, Distrigaz Sud Rețele a realizat în anul 2022 investiții totale în rețeaua de distribuție a gazelor naturale în valoare de 555 milioane de lei pentru a răspunde celor două obiective majore ale companiei: exploatarea în siguranță a sistemului de distribuție și dezvoltarea infrastructurii de gaze naturale. Acestea au fost direcționate prioritar în modernizarea sistemului de distribuție prin înlocuirea conductelor din oțel cu cele din polietilenă (cu parametri tehnici superiori și o durată de viață mai mare) și în extinderea acestuia prin racordarea de noi clienți.
Citește mai mult
investiții Distrigaz Sud Reteleinvestiții Distrigaz Sud Retele
19/08/2023
Website redesign
Experința ta de navigare în cadrul site-ului Distrigaz Sud Rețele a fost îmbunătățită. Acum poți accesa cât mai rapid informațiile care te interesează, indiferent dacă ești client sau partener, accesând una dintre cele trei secțiuni ale meniului principal.
Citește mai mult
redesign Distrigaz Sud Rețeleredesign Distrigaz Sud Rețele
20/08/2023
Distrigaz Sud Rețele a obținut Gold Standard
Odată cu aderarea în cadrul Oil and Gas Methane Partnership (un parteneriat prin care peste 104 de companii ce activează în domeniile petrol și gaze și-au luat angajamente în ceea ce privește protejarea mediului), realizată în data de 2 mai 2023, compania s-a angajat să reducă emisiile de metan și să implementeze standardul global de cuantificare și raportare a emisiilor de metan (OGMP 2.0).
Citește mai mult
Gold StandardGold Standard
Urgențe Call
Center